Saturday 23 February 2013

Hang Out

 Hye Sayang-2 ku semua .
23/2/2013
keluar dengan my bushuk ~Mas ~
jejalan keluar ke Klcc .
nak cari kasut tuk function kami .
Now ,nak share sikit gambar-2 kami melaram tadi .

 hye awak .
panggil saya ke ? cewah acah-2 je kau ye ida .
btw saya tak popular macam uolss .

  hehehe .
sebenarnya nak tunjuk cincin ,tapi tak nampak laa 
 candid jew .
ngah usha orang time nie .
sebab ada anak omputih tu shomel sangat .
nak jugak macam tu ~~
  sorry lah terpakai spek plak ,sebab panas sangat kut .
kua jew dari menara tu ,
bapak aihhh berair mata .

  hok alohhh! yang nie pun tak lepas dari nak melaram jugak .
mesti laaa nyah oiii .
sape yang tak suka bergambar nyedokk ?

 awak tengokk sape tu ha ? usha orang ke ape ..
tamau-2 ye ..

  hehh ! buat muka comel plak dia nie .
hahaha 
maafkan saya kalau saya ter-over ye awak 
kesah pulak aku .aku punya suka laa .-_-

After berganbar kat lua tu .
kami pun masuk dalam pulak ,nak sejukkan badan 
acehhh! sejuk lah sangat ^_-
sambil mata tu <--_-  / -_-->
mencari kedai kasut ,pergi kedai Vincci
Ya Allah punyalah ramai orang sampai bersepah kasut .
tak minat nak usha-2 
rehat starbuck minum-2 sebab dah tak larat nak jalan 
hati sebenarnya hampa sebab tak jumpa kasut yang nak .
otw balik tu lalu lah pulak depan Nose .
baru kat pintu depan dah nampak .
apa lagi test n usha harga 
terus bayar .lagi lama duk situ lagi rambang mata ..



 Jenama:Nose
Saiz : 5
Harga : Rm ---.90

settle semua kat Klcc ,gerak ke Times Square 
nak cari kasut Mas pulak 
sebab Vincci Punya Wedges tak cantekk sgt 
jalan-2 punya jalan masuklah kedai kasut nie kat tingkat 5 baru jumpa yg berkenan
 try punya try ngam-2 ngan kaki dia 
so ,jgn byk kira amik terus
Jenama: Vamp
saiz :7
Harga :Rm--.90
Okaylah penat dah jari nie duk menaip jew 
okaylah yew semua .nak rest nie penat sangat .
bubye sayang!
Lot Of Love <3

No comments:

Post a Comment