Sunday 17 March 2013

17/3/2013

Assalamualaikum .
Hyep Reader .
Lama tak merepek kat dalam blog nie .
alahai agak sibuk sikit minggu nie .
maklumlah last sem nie macam-2 nak kena buat .
okay ,tarikh dekat atas tu semestinya laa 
tarikh besday aku .
hahahaha ..
 
Thank you sangat-2 yang wish besday aku .
tak kira laa yang cakap depan-2,text ,call or fesbuk ..
korang doakan yang terbaik untuk aku .Amin Amin Amin ..
aku pun doakan korang jugak ..
 tak dapat banyak hadiah pun ,sebab dah tua kan .
ahahaha .

thank ika bagi aku benda nie ..siap ada nama aku lagi .
so sweeet   ! terharu sentap semunya ada ..


Okay ,tarikh yg sama jugak ,
adalah tarikh penutup sukan tahun 2013 .
best sangat2 .
 nie sem 6 punya tema 
Bawang putih bawang merah 

 amboii ,sakan aku menari ..
  nenek kebayan .hahahah
 petang-2 tengok sukaneka ..

 okay nie semuanya 16/3/2013 .

malam penutup .lebih meriah lagi
 sebabnya ada video sem masing-2

 makan ,makan, makan ,
  staf memang sempoii laa .
awe mu memey smart laa .
  me wif huda 
Ali baba ..
  idan jadi sultan sulu .
hahaha ,duk dalam troli .
yey !! kami menang ,jgn jeles !

okaylah .mata sudah mengatuk deh ..
Gudnite ..

Lot Of Love <3

1 comment: