Wednesday 22 May 2013

Stress

heyy Update Update Update ..
lama gila tak update blog nie..tak lama sgt lah.
Now ,aku takde story apa2 pun,,cuma now aku busy dengan final..
macam2 jadi bila last sem..
ada yang bergaduh ada yang demam
k benda tu semua aku tak leh nak demand laa..
kadang bila duk sesaje ,rasa stress , frust n tension..
macam2 jadi..semua masalah datang bertimbun2..
but aku still tabah dan sabar,sampai sometimes aku nak menagis jugak la...


After this ,aku taknak dah sambung study,sebab 1 bebanan yang aku tak sanggup alami dah..
lebih baik aku duduk kedai menunggu orang drpd aku serabut kepala dgn design bagai...
apa2 pun aku kena siap kan final aku..
pastu aku boleh hoooreyyy!  
sikit je lagi, tak sampai bape minggu je..
ehhh ~~

erm,chilex ida,,dont emo-2 sangatlah
semua masalah boleh selesai..
okay laa chaw dulu ..

Daaa <3

Lots Of Love <3

No comments:

Post a Comment